אדריכלים מובילים בישראל

אדריכלות היא אומנות, אבל בשונה מתחומי אומנות קלאסיים, האדריכל יוצר עבור הלקוח, מגשים בעבורו חלום, ומוציא  לפעול על החזון שלו. מעבר לכך, אדריכלים מובילים בישראל מקפידים ליצור בית מגורים אשר מקיים קשר הוליסטי עם הסביבה המקיפה אותו, ושוזרים אלמנטים, שמעניקים הרמוניה לצד פרקטיקה. על עקרונות העבודה של האדריכלים המובילים בארץ במאמר הבא  

תכנון איכותי, והכרת הלקוח מביאים להצלחת הפרויקט

כאשר מתכננים בית מגורים, מתכננים אותו עבור אנשים, אשר הולכים לגור שם, להעביר שם שעות רבות מיומם, למעשה שנים מחייהם, ולכן לפני הכל, התכנון הוא עבורם, ועלפי טעמם האישי.
אדריכלים מובילים בארץ עובדים מהמעגל המורחב, מסביבת המאקרו, וממנו מתקדמים בתנועה אל סביבת המיקרו, התאמת הבית ללקוח. הצלחת הפרויקט מצדדת בתכנון איכותי, הכרת השטח, ביצוע שרטוט ראשוני והבנת הפרופורציות. בשלב זה ניתן לקבל אף הערכה כללית של הפרויקט.

פרוגרמה- הבנת פוטנציאל השטח דרך רצון הלקוח

רוב האדריכלים בישראל, מקיימים פגישת תיאום ציפיות לבניית תכנית העיצוב הכללית, אשר מורכבת לא רק מרצונות הלקוח, אלא גם מבחינת הרגלי החיים, ויצירת מרחב מחיה אשר משרת את אורך החיים אותו מנהלים דיירי הבית. התכנית תכלול התייחסות לטווח הקצר כמו יצירת פרטיות, שטחי עבודה ושטחי פנאי, והתייחסות לטווח הרחוק, כיצד להסב שימוש לחללים, אם יעלה הצורך.

הצלחת הפרויקט הולכת יד ביד עם עמידה בתקציב.

כל לקוח, אשר מתעניין בעיצוב ואדריכלות יוכל לקחת תמונה יפה מהאינטרנט ולנסות להעתיק אותה.
אולם לא בהכרח, שימצא את החומרים המתאימים והקבלנים המנוסים לביצוע המשימה.
כאן נכנסים לתמונה אדריכלים מובילים בארץ, אשר בקיעים בטכנולוגיות הרכבה וחומרים חדשים, מנוסים בפיקוח על עבודת הבינוי ויודעים לבחור את אנשי המקצוע המתאימים ביותר לביצוע העבודה, אבל יותר מכך, מסוגלים ליצור תכנית, אשר עומדת בתקציב ועונה על דרישות הלקוח.

תהליך יצירת בית, שכיף לחזור אליו

שלב הבנת הצרכים, הוא השלב שבו הדמיון חוגג, זה הזמן לספר על כל החלומות בדבר סביבת המגורים. על פינת הקריאה ליד אדן החלון, צבע אהוב לחדר השינה, גוף תאורה, שחובה, שיהיה בצד מסגרת המיטה, סגנון המטבח והאווירה הכללית בבית. אדריכלים מובילים בישראל מקושרים לגלריות, שווקים וישמחו להביא את אותם פריטים מיוחדים, שצדו את העין אל המרחב המגורים הפרטי.

הכנת תכנית עבודה טובה כוללת את רצון הלקוח ויצירת סביבת מחיה, אשר מאפשרת בית פונקציונאלי. פעמים רבות, גם אדריכלים מפורסמים בארץ, נתקלים ברצון של לקוחות, שעשוי להרע את סביבת המגורים, ולאו דווקא להטיב עמה, סגירת חדרים לשם הגדלת חלל מסוים על חשבון שמשמש כמטבח, יצירת פינת עבודה בסמוך לוויטרינה מרכזית. הבנת הצרכים הסמויים של הלקוח בפרטיות ויותר מרחב, והמלצה על פתרונות חלופיים, שעונים עליהם, יוצרת תכנית בניין פרקטית, שמביאה לשיפור ניכר ברמת החיים.

איריס אבנרי דביר, אדריכלות ועיצוב, בשיטת ה- Total Design, המתייחסת אל המבנה החיצוני והחלל הפנימי כמקשה אחת, לשירותי אדריכלות ועיצוב פנים, וייעוץ לפי שעה, צרו קשר: 09-9578070, 054-8081528