אדריכלים מובילים בתל אביב

 

אדריכלות זו שפה. זה הבית, זו התרבות, זה מי שאת, או מי שאתה, והבית שלך צריך לשקף זאת. משרדי אדריכלים מובילים אשר עוסקים בעיצוב ואדרכילות שואבים להגיע לTotal Design, אשר יוצר סינרגיה בין סביבת החוץ וסביבת הפנים, ומצליח להעביר את הרעיון הראשוני. אדריכלים ישראלים מובילים מצליחים לקלוט את מה שהאדם שעומד מולם רוצה במיוחד, גם אם לא אומר זאת במילים, ולתרגם את זה לארכיטקטורה, למבנה, לעיצוב.

 

אדריכל מוביל שואל: מה זה בית בשבילך? איך אתה חי? מה אתה אוהב?

אדריכל מוביל יודע לתרגם רגשות לעיצוב, לחומר, הוא יודע לשקף רצונות באמצעות יצירת תמונה.
המח מצליח לעבד את המידע שקלט, במקביל באפיקים מקבילים, לוגי וויזואלי, ולדמיין את התוצאה הסופית, שהיא העיצוב. עיצוב נכון מתייחס לכל החושים, תחושת המרקם, שתחשוב הרגל עת האחיזה בשטיח, הגוונים, שיצבעו את בית ויגדירו את האווירה הכללית, והתחושות, שהלקוח ביקש לשמר ו/או לייצר. להתייחסות לנוף הנשקף מהחלון יש תפקיד חשוב, הבית הוא לא רק קופסא פונקציונאלית, אדריכל טוב יודע לייצר בית, שמאפיין את החיים של הלקוחות שלו, כיצד הם חיים, ומי הם כבני אדם.

 

את האדריכלות יש להתאים ללקוח

כל לקוח מגיע עם סיפור רקע אישי, מצב משפחתי, רווק, משפחה צעירה,  ואולי מבוגר עם ילדים, שעזבו את הבית, אופי וסגנון חיים, סגירות מול פתיחות. אדריכלים מובילים בארץ, יודעים לקרוא בין השורות, ולעצב לכל אדם בית, שמתאים לו , לאופי שלו ולדרך החיים שלו. גם בתים אשר ניזונים מסגנון זהה הכולל שימוש באותם חומרים, חיפוי אבן לקירות, משטחי נירוסטה למטבחים, ריהוט המעניק אווירה חמה וכפרית, נבדלים אחד מהשני, וזאת בשל התאמת הבית לאופיו של הלקוח.

 

כיצד עיצוב מסחרי תורם לשיווק החנות?

אדריכלים מובילים בתל אביב מעידים, שעיצוב נכון צריך לשקף את הדרך השיווקית אל הלקוח, את ערכי המותג, הפריטים הנמכרים, ולפנות באמצעות צבעים, טקסטורות והתייחסות לחלל המוצע אל קהל היעד הרלוונטי. משרדי אדריכלים מובילים בתל אביב יודעים לתרגם את הצרכים המסחריים לחומר, אבל לא רק גם את הדברים, שלא נאמרים, הצרכים הסמויים של הרשת או הלקוחות, שעתידים להיכנס לחנות, יצירת נוחות, נקודות מוקד ועניין, יצירת אווירה, אשר תביא את הלקוח, אשר מזדהה עם המותג לבקר בחנות שוב ושוב. לעיצוב יש יכולת שיווקית, וניתן להפיק תוצר, התואם את המסר, שתשדר החנות, כיצד ייראה דלפק הקבלה ועוד. אבל יותר מכך ידע לדבר עם הלקוחות הרלוונטיים אליה (ואלה לא תמיד מי שמשלם)

איריס אבנרי דביר, אדריכלות ועיצוב, בשיטת ה- Total Design, המתייחסת אל המבנה החיצוני והחלל הפנימי כמקשה אחת, לשירותי אדריכלות ועיצוב פנים, וייעוץ לפי שעה, צרו קשר: 09-9578070, 054-8081528